Stuudios toodetud kvaliteetne sisuloome vs kodune UGC?

Stuudios toodetud kvaliteetne sisuloome vs kodune UGC. Proffesionaalne brändi sisu on äärmiselt oluline! Viimastel aastatel on kasutajate loodud sisu (UGC – user-generated content) saanud turunduses tohutu hoo sisse. Kodune UGC ehk autentse tunnetusega videod, kus sisuloojad räägivad toodetest justkui „parima sõbraga jutustades“, on pälvinud palju tähelepanu – ja mõjuval põhjusel. Kuid nagu iga trendiga, tekib ka siin väsimusmoment. UGC ei kao, aga fookus liigub tagasi kvaliteedile. Siin on põhjused, miks tasub investeerida professionaalsesse stuudios loodud sisusse. Luues sisu stuudios sisu, ühtivad Stuudio35 põhimõtted ka meie omadega, saad lugeda lähemalt siit . Aga ikkagi stuudios toodetud kvaliteetne sisuloome vs kodune UGC? Mis on nende vahe?

1. Stuudios toodetud kvaliteetne sisuloome aitab brändil eristuda

Kui kõik teevad koduseid, „autentseid“ klippe, siis professionaalne ja kvaliteetne sisu hakkab taas silma paistma. Stuudios filmitud videod, kus on hea valgus, selge heli, läbimõeldud kompositsioon ja visuaalne järjepidevus, näitavad, et su bränd võtab end tõsiselt. Kvaliteetne sisuloome eristab su brändi konkurentidest ja massist.

2. Professionaalselt toodetud sisuloome = kontroll brändi sõnumi ja kuvandi üle

UGC puhul loovad sisu teised inimesed oma vaatenurgast – ja kuigi see võib olla siiras, ei pruugi see alati klappida brändi väärtuste, visuaalse identiteedi või soovitud sõnumiga. Stuudios toodetud sisu annab sulle täieliku kontrolli: iga kaader, sõna ja detail on kooskõlas brändistrateegiaga.

3. Kvaliteetne stuudios loodud sisu on pikaajaliselt kasutatav

UGC sisu on sageli hetkelise mõjuga – see sobib hästi sotsiaalmeedia „snack“-formaatideks, kuid kipub kiirelt aeguma. Pikaajaliselt kasutatav professionaalne sisuloome on ajatum ja sobib kasutamiseks erinevates kanalites: kodulehel, esitluses, messil, teles, digis, e-mailiturunduses jne. Investeering tasub end ajas rohkem ära.

4. Professionaalne sisu loob usaldusväärse ja väärtusliku kliendikogemuse

Tänane tarbija on visuaalselt haritud. Kui nad näevad sisu, mis on tehniliselt kõrgel tasemel, seostub see alateadlikult professionaalsuse, usaldusväärsuse ja kvaliteetse teenuse/tootega. Hea produktsioon annab märku, et su bränd väärtustab oma klienti.

5. Miks professionaalne brändivideo taas oluliseks muutub

Kuigi UGC buum on olnud edukas, on platvormid täitunud sarnase tüüpi sisuga. Tarbijatel tekib „UGC-väsimus“ – kõik videod näivad ühetaolised, häguse kaameraga filmitud ja taustaks mängib sama lo-fi muusika. Turunduses hakkab kehtima taas vana tõde: kui kõik teevad ühtemoodi, siis tee teistmoodi. Kvaliteet on uus eristuja. See on ka üks väga oluline koht kui arutleme teemal “stuudios toodetud kvaliteetne sisuloome vs kodune UGC”.

Kvaliteetne sisuloome

Kokkuvõte, et miks professionaalne stuudios toodetud sisuloome võidab koduse UGC üle?

Kodune UGC võib olla suurepärane tööriist kiirete ja ehedate kampaaniate jaoks, aga pikaajaliseks brändi kasvatamiseks ja usalduse loomiseks tasub kaaluda stuudios toodetud professionaalset sisu. See annab kontrolli, järjepidevuse ja tugeva visuaalse identiteedi – kolm komponenti, mis loovad tugeva ja usaldusväärse brändi. Professionaalne stuudios toodetud sisuloome trumpab koduse UGC üle.

Tutvu meie pakettidega siin!